lördag 3 januari 2015

hej 2015 - längdskidtävling Saxnäs

Hej det nya året 2015.


Det har börjat rätt så bra och hoppas på att resten blir kalasfint.
Ja jag vet - första inlägget är planerat till den 5:e men vill tipsa om:

Imorgon söndag är det längdskidtävling här i Saxnäs men jag fruktar en förkylning är på gång i huset men jag kan ha fel och det hoppas jag verkligen för det blir ju ett antiklimax om vi inte kan vara med. Första start 12:00



Alla är hjärtligt välkomna - ni som inte åker skidor kan hejja på och dessutom kan man åka som motionär och vinna ett fint pris också!

Hoppas vi ses där!





Jag har inte så många mål och riktlinjer detta år fastän jag nästan gått igenom den fina arbetsboken inför detta år. Det jag är säker på är att vara snäll mot mig själv och att det ska ge mig ork att vara snäll med andra runt mig.

Mitt ord för 2015 kan bli SANN. Det för att jag vill vara sann mot mig själv och mina mål och drivkrafter.

Var snäll mot min introverta hjärna
Den här nya insikten om hur introverta hjärnor fungerar har fått en större förståelse för mina brister och reaktioner och med det en större ödmjukhet och lugn. Jag känner att jag inte kommer att vara lika hård mot mig och inte heller lika dömande mot andra.


Photo source: Canva.com
Hittade den här bilden i det program jag använder för bildredigering till bloggen nämligen canva och det var intressant nog om just hur introverta klarar av mycket folk runt sig. Jag måste inse att jag inte orkar med så mycket efter en folkfylld dag och att det är okej att jag inte alltid behöver omge mig av folk. Sambon är tvärtom han tappar energi utan människor kring sig så där har vi en utmaning...

Så med en önskan om god fortsättning och på återseende den 5:e :)

Kram
Camilla

0 kommentarer:

 
Google+