söndag 1 december 2013

Julmusik, vitt, tag freebie och 1:a advent

 Mina tre tips idag denna första advent är:



1. Musik

Jag är en av de få i landet som inte har spotify och nu lyssnar jag på julmusik denna första advent via P4 Bjällerklang - julmusik dygnet runt istället.


2. Vit inspiration

Längtar du efter en vit jul så hälsa på i Uruguay idag, detta är en vit vit blogg så här får alla vitälskande typer sitt lystmäte.


3. Adresslapp freebie

Gjorde några tags/adresslappar till ett julbord igår och här kommer en tom adresslapp till dig, kanske bra till julklappar eller att märka upp lådor med. Högerklicka på bilden och välj spara som. Öppna valfritt program tex Word och infog eller öppna bilden så kan du leka med den och ändra storleken.

Jag hade bråttom så den röda ringen är inte helt centrerad men eftersom jag inte är en perfektionist längre (arbetat hårt med det) så har jag bestämt att den får vara sned och jag ska vara nöjd med det. Stressfriare så...


Snöstorm började dagen med men nu ser vi lite blå himmel så kanske får vi en ljus dag ute i snön.
Kram och glad första advent!

0 kommentarer:

 
Google+