fredag 30 augusti 2013

Inspiration: Syrum


Nu är det mest ett syrum. Min symaskin har varit vrång med mig och då ställde jag undan den i ett hörn och sedan i början av sommaren så tog jag mig tid och pysslade om den så den har varit på bra humör hela sommaren.



Nu till hösten har den åter igen fått för sig att bråka med trådspänningen och tugga sönder min sytråd. Testar olika varianter men ska ta en ordentlig städning av den så brukar den bli på bättre humör. Det kanske är dags för en genomgång hos en symaskinsrepartör bara för att må bra.

Gardinstång för 10:- på Ikea blev till en bra hängare för sytillbehör på väggen.


 Denna håltavla har varit en riktigt bra insvestering, den håller reda på alla saxar så bra tex.



En återanvänd fönsterbräda blev till hylla, två konsoler från Ikea eller biltema, kommer inte ihåg vilket men de ser lika ut. Trådkorgar från House doctor.

Färgschema om olika vita färger från nordsjö/sadolin är upp på väggen med hjälp av textiltejp från ica maxi. Pryder sin plats så fint.



Närbild på några av mina fåglar och moln, redo att piffas färdiga.

0 kommentarer:

 
Google+