tisdag 29 mars 2011

Skyltar Signs


Kransarna börjat ta sig i vardagsrummet. Det är kransar jag har snott ihop av björkkvistar från skogen. Gjorde dem för ett år sedan tror jag.

Been doing some changes in the livingroom and making the wreaths a little more easter, made these of birch a year ago and they still seem ok.


Jag har roat mig i snickarboden ett tag och sågat bitar av trä som jag målat, slipat och stämplat på för att skapa skyltar till hantverksbutiken.

Det blev några till barn med röda hjärtan och ett påskpynt. Några trätags med stopp hemligt på och min döskalle kan passa på dörren till ett rum dit ingen får komma in.

Been cutting wood in the craftroom lately and made some signs for easter and for hanging on the doorknobs of little wild kids rooms, selling them at the local handicraft shop and through the blog.

Ett rött hjärta till ett älskat busfrö... 99:- styck i hantverksbutiken i Saxnäs eller 129:- med frakt via bloggen.

Utan payson garanti
Köp nu 129 kr
Med paysongaranti
Köp nu 129 kr


Det ser fint ut med kransarna på rad och det är enkelt att byta dekorationer till olika högtider och årstider. Så ser det ut på vår vardagsrumsvägg numera.

Rätt så fint väder idag, började med minus 20 grader och slutade nu på eftermiddagen med takdropp...och lite sol. Kankse är våren på väg trots allt?

This is what our livingroom wall looks like now.

1 kommentarer:

Hegu sa...

Skyltarna är helt underbara!!

Kram
Helen

 
Google+