söndag 21 november 2010

i did it creations: Utmaning # 30--> WINGS


Nu ska du skapa något med vingar på så kan du vinna digitala stämplar hos I DID IT CREATIONS CHALLENGE BLOG och jag har haft äran att göra ett kort med stämpeln Lucy the plump fairy som är en trevligt rund ängel/älva... Stämpeln skapad av Eiglas.
Jag knögglade pappret, smutsade ner det med distress ink och maskade några stjärnor av mina egna stämplar jag har gjort. Lite glitter fick komma med också.
Tack för att ni hälsade på här!
This week you´re challenge is WINGS at I DID IT CREATIONS CHALLENGE BLOG and I used the stamp Lucy the plump fairy from Eiglas.
Made it dirty with a distress ink pad (Vintage photo) and made the paper into a small ball and really tried to make a distressed texture. I also masked the digital stamp and stamped with a rubberstamp I have made myself so the stars seem to be in the backround of the fairy although I stamped them after.
Thanks for visiting!

3 kommentarer:

Gurkiss sa...

Jätte fint kort :)

Kram Gurkiss

Josefine Skapar sa...

Hej! Jag hittade stämplarna på ebay och tradera. Jag tar bort dom menads jag kollar upp allt.
Jättefint kort!

Kathy and Lucky sa...

Very pretty card and love how you have distressed it!

 
Google+