söndag 13 juni 2010

favoritlåttexter

Idag några favoriter ur popmusiken. Känner ni igen dem?

The lyrics from three of my favorite pop tunes, do you recognize them?

Favvo 1:
"All we've ever wanted
Is to look good naked
Hope that someone can take it
God save me rejection
From my reflection
I want perfection"

Favvo 2:
"How many more tears must she cry
How many more fears must be felt inside
Before we realise we've gone too far
The creator created
We tone it apart
But love can guide us
Back on the right road
We've gotta save the planet before she explodes
We've gotta love our mother"

Favvo3:
"THE PAY-ME GIRL HAS HAD ENOUGH OF THE BLEEPS
SO SHE TAKES A BUS INTO THE COUNTRY
ALTHOUGH SHE GOT HERSELF ROSY CHEEKS
SHE DIDN'T LEAVE ENOUGH MONEY TO PAY THE RENT
THE LANLORD SAYS THAT SHE'S OUT IN A WEEK
WHAT A SHAME SHE WAS JUST GETTING COMFY
NOW SHE'S EATING CHOCOLATE TO INDUCE SLEEP
IN A CHEMICAL WORLD IT'S VERY, VERY, VERY CHEAP"


några bra länkar
http://www.the-dansant.net/
http://decor8blog.com/

Jag har massor av foton i kamerorna men jag har inte ro att ladda ur dem, det är en lätt irriterad stämning här och jag har inte ork för att sätta mig med något jag inte får göra klart...så är det inbland...

0 kommentarer:

 
Google+