onsdag 28 april 2010

jag vill gå på ett kafé

Kan det vara att det borde vara vår eller att jag råkat se Leila Bakar ibland eller att det var bara för länge sedan jag var på ett som gör att jag längtar så mycket efter att sitta på café...

Så temat för idag är att sitta på ett kafé eller café eller bara fika :) vilket nog det sista alternativet blir det som sker i verkligheten till slut vilket iofs inte är alls så tokigt...

Kafé #1 av Eimy
Det ser ut att vara ett kreativt kafe detta, skulle gärna vilja se vad de målar för något...

Kafe #2 i Berlin fotat av denna bloggerska
Åh eames stolar åh grått åh svarta tavlan åh så snyggt det var här...


Kafé #3 även det i Tyskland av Moline
Fika i ett växthus, loklat växthus dessutom skriver Moline...suck vilken lycka...

2 kommentarer:

Fjällmor sa...

Jag kan leka cafétant med min moccamaster om du vill!

;-)

Unknown sa...

schysst ska bara ha vett att hälsa på då! verkar aldrig som den tanken poppar upp på lämpliga tider ;)

 
Google+