onsdag 10 februari 2010

Blommor som heter Camilla

Oj vad söta då, och Camilla heter de nya blommorna från Prima. Tur jag inte är köpgalen annars hade jag nog köpt några, nu blev jag istället inspirerad av att göra egna camillablommor :) egna små flowerets...

Skönt var det att läsa om HEMSKOLNING på Aftonbladet det är skönt att se att de som vill kan ha ett annat sorts liv än som det blir om man följer med strömmen. Jag har inget behov av det och tror inte att barnen (än så länge) har det heller men det är bra att se att det går om det blir andra behov eller önskningar. Tänker på att om vi flyttar utomlands kan detta vara en modell eller om barnen inte klarar av skolan så finns det alternativ - MEN vi har faktiskt en väldigt bra skola här i Saxnäs så jag är inte oroad men det är intressant att se hur andra löser vardagen.

Faktum är att jag är glad över att ha en vardag nu, inte flytande hipp som happ. Nåväl.

2 kommentarer:

Scraptroll sa...

Verkligen fina blommor..man blir faktiskt lite hagalen


Amanda säger:
Tack så mycket! Din dotter har ett väldigt fint namn :-)
Jag vill gärna se någon av Tea´s LOs eller kort.

Fjällmor sa...

du ggör blommor, jag köper blommor... i alla fall om de heter Camilla och inte är rosa ;-)

Tack för orden häromdagen. De vetydde massor.

Kram

 
Google+