lördag 29 augusti 2009

ordning och kanske reda framöver


Satt och läste IKEA-katalogen och tyckte att jag behövde så många saker därifrån för att kunna få ordning hemma men insåg att jag varit dit flera gånger och inte använt allt jag köpt där. Att jag redan nu kan reda ut och sortera utan att köpa fler prylar för det ändamålet... Nu har jag skruvat upp hyllorna ovan skrivbordet och sorterat i skåpen ovanför, känns bra.


Håller på att sy ett förkläde i blått med fågel på, hängt upp den på ett hönsnät jag har skruvat fast på väggen, ypperligt sorterings och förvaringsförmål, hönsnätet...




En gardinstång och hängare för 9 kr från Ikea har fått komma upp och bli presentpapepr och snöre hållare, tänk det fyngerade så bra så...

Rensat bland tidskriftssamlarna också och ska ta en bild på dem framöver, börjar bli bättre här och det känns skönt med utrensning.

0 kommentarer:

 
Google+