måndag 2 mars 2009

INVIGNINEN ÄR ÖVER

Ah puh.

Underbara söndag, Saxnäsarna gick man ur huse kändes det som och några byar runt omkring likaså för kring 100 personer kom till vår nystart av Kultsjögården, det var jättekul!



här ser ni cafédelen fullt med folk, vi fick leta reda på fler stolar så att alla kunde rymmas under ruschen :)

Igår var även sista datum att ansöka till design teamet och ack vad jag river mitt hår och våndas, det är sådana fantastiska kreativa människor där ute i vårt land som gör att jag vill ha ett hur stort team som helst men det går ju inte...

Tack alla som sökt och har du inte fått något mail av mig så har det kommit bort på vägen för jag har svarat alla som ansökt. Nu ska jag ta mig en extra grubblare ikväll och hoppas komma till beslut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att det drog mycket folk, och vad skönt att invigningen är överstökad.. :D

Anonym sa...

Vad kul att invigningen blev en succé!:) Jag önskar er stort lycka till i fortsättningen!

Kram
Helen

Millas blogg sa...

Vad mysigt det ser ut i butiken, kul att det kom så mycket folk med.
Hoppas det fortsätter så.

Kram Milla

Anonym sa...

Vad duktiga ni har varit!!
Kul att folk uppskattade det och kom på invigningen!

Men vad är det jag läser, har du sladdat av vägen, fy så otäckt, vilken tur att det gick bra!!!
Stressa inte ihjäl dig (ska jag säga...)

Fniss, ja visst är vi varandras motpoler när det gäller vädret!!..
Jag är verkligen en förrädare, ingen norrlandspatriot, jag har aldrig gillat klimatet här i norr...
Oj vad många påskar jag suttit på fjällen och hängt med surläppen då övriga i sällskapet njuter av sol, snö och fjäll, och jag bara kollar i tidningen hur långt våren kommit söderut...
Jag tror att jag föddes på fel ställe...

Ha det bra och lycka till nu!

Kramar Camilla

 
Google+