tisdag 30 december 2008

nyårslöfte

Jag har ett kanske högtravande och fisförnämnt nyårslöfte eller kanske mera målsättning;
------------------------------------------------------------------------------------
Jag ska försöka att undvika alla program på tv som önskar att jag ska ringa in och rösta.
------------------------------------------------------------------------------------
Ett undantag har jag redan bestämt, sista deltävlingen av melodifestivalen kommer jag att se på och rösta på BWO. Nu borde väl det vara deras tur att representera blågult. Är less på alla andra program som upprepar telefonnummer mesta delen av tiden. Ska ha en bok och läsa istället för sambon skrattade och sa att då blir det ensamt i tv-soffan för honom för att alla program är ju röstningstv numera, idol, lets dance, melodifestivalen, galor osv. Nog klämmer de in ett ring-in-moment i något program varje kväll.
Jag har inte gjort så mycket sista tiden i hantverks och pysselväg. Endast några ex libris till mig och min mamma. Här sitter ett av dem i min stickbok jag fick av min kompis Annika.







Mamma har får ett gäng för att hon har blivit bokslukare igen och köper böcker hela tiden.



Kanske borde ta och lära mig att virka ser ju rätt coolt ut. Towe gör superdupersaker:

Nu ska jag steka blodpudding.

0 kommentarer:

 
Google+